Dr. Herbert Endres (Universität Regensburg) hat zusammen mit Herrn Dr. Robin Pesch (Newcastle University) und Prof. Dr. Ricarda Bouncken (Universität Bayreuth) den Christer Karlsson Best Paper Award der führenden internationalen Innovation and Product Development Management Conference (IPDMC) zum Paper Managing Digital Innovation through Formalization erhalten. ...
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Donnerstag 09. Juli 2020, 18:00
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Mittwoch 09. Juli 2025, 18:00
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Customer Value Creation with Industrie 4.0: Business Models in the German Mit-telstand, in: International Journal of Technology, Policy and Management, zusammen mit P. Kraft und M. Dowling...
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Donnerstag 09. Juli 2020, 18:00
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Mittwoch 09. Juli 2025, 18:00
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Corporate spin-offs’ success factors: Management lessons from a comparative empirical analysis with research-based spin-offs, in: Review of Managerial Science, zusammen mit K. Pöhlmann, O. Mauroner und J. Auburger...
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Donnerstag 18. Juni 2020, 18:00
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Mittwoch 18. Juni 2025, 18:00
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The M&A Canvas for analyzing the strategic fit of acquisition candidates (Part 1), in: M&A Review, 31. Jg., Mai 2020, S. 172-177, zusammen mit M. Schmalfuss, C. Hofstet-ter und R. Meckl...
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Donnerstag 18. Juni 2020, 18:00
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Mittwoch 18. Juni 2025, 18:00
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The M&A Canvas for analyzing the strategic fit of acquisition candidates (Part 2), in: M&A Review, 31. Jg., Mai 2020, S. 178-186 zusammen mit M. Schmalfuss, C. Hofstetter und R. Meckl...
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Donnerstag 18. Juni 2020, 18:00
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Mittwoch 18. Juni 2025, 18:00
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Linking the types of market knowledge sourcing with sensing capability and revenue growth: Evidence from industrial firms, in: Industrial Marketing Management, zusammen mit H. Endres und M. Dowling...
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Montag 17. Februar 2020, 18:00
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Montag 17. Februar 2025, 18:00
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When and How often to Externally Commercialize Technologies? A Critical Re-view of Outbound Open Innovation, in: Review of Managerial Science, Vol. 13, No. 2 2019, S. 327-345, zusammen mit H. Endres und S. Hüsig...
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Montag 17. Februar 2020, 18:00
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Montag 17. Februar 2025, 18:00
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184. Exploring the Role of Product Development Capability for Transforming Market-ing Intelligence into Firm Performance, in: JOURNAL OF BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING, Vol.27, 1, 2020, S. 19-40, zusammen mit S. Krinner und H. Endres ...
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